Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben ağustos 2009 da adapazarında gorevime başladım bu yaz donemin de ildışı tayin isteme hakkım olmuyor mu acaba yardım lütfen...il dışı atamalar haziranda mı oluyor ve ben 2 ay yuzunden yararlanamıyor muyum??