merhaba arkadaşlar...ben 3 hafta önce bir köy okulunda göreve başladım.sınıfımdaki çocuklar 4-5-6 yaşlarındalar ve toplam 16 öğrencim var.yaş çeşitliliğinden oluşan sıkıntılarıma hiç girmicem bile,ayrıca yardımcı da yok.asıl paylaşmak istediğim sorunum şu : ikiz öğrencilerim var;biri kız,biri erkek.yaramaz desem yaramaz değiller ama sürekli oyuncaklara,sınıfa ve arkadaşlarına zarar verme eğilimindeler.birşey söylediğimde önce sadece tepkisiz şekilde bakıyorlar,1-2 dk sonra söylediğim şeyin tersini yapıyorlar.çok inatçılar,küfür de ediyorlar.çok konuştum ama fayda etmedi.ne yapacağımı bilemiyorum...henüz 6 yaşına girmemişler,yani okulöncesi eğitim zorunluluğu yok.bu konuyu ileri sürerek,okula gelmemelerini istemeyi bile düşünüyorum....ne yapsam?