arkadaşım bende hersene ikiz olurdu....biz ikisinden 5tl.düşüyorduk...mesela aidat 20 tl.ise ikizlerden 30tl.alıyorduk....Arkadaşlar ikiz öğrencilerim var her ikisindende aidat alacakmıyız bilginiz varsa paylaşırmısınız..........
rica ederiz..ne demek....arkadaşlar cevaplar için teşekkürler
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!