yaşlı bir adamla bir teyze bir restoranta girmişler,bir masayaoturmuşlar.yaşlı adam kasaya gidip bir hamburger büyük boy bir patates birde kola almış.masaya dönüp aldıklarını ikiye bölerek diğer yarısını teyzenin önüne koymuş.adam yemeğe başlamış teyzede onu izliyor colasından yudumluyormuş.herkes ne tatlılar buraya gelmişler bir kişilik yemeği ikisi yiyorlar zavallıcıklar diye onları izliyorlarmış.derken bir de bakmışlar teyzenin önündeki hamburgerle patatesler duruyor.sonunda orada çalışanlardan biri dayanamamış ve yanlarına gitmiş.
-afedersiniz ben sizi izlemekten kendimi alamadım lütfen izin verin size bir menü kendim ısmarlayayım yaşlı amca
-teşekkür ederiz ama biz halimizden memnunuz.60 yıldır evliyiz ve herşeyimizi işte böyle paylaşırız. demiş.
bunun üzerine genç adam yaşlı teyzee dönmüş:
-peki ama siz neden yemiyorsunuz,neyi bekliyorsunuz.
yaşlı teyze cevap vermiş .
-dişleri....!!!!
-afedersiniz ben sizi izlemekten kendimi alamadım lütfen izin verin size bir menü kendim ısmarlayayım yaşlı amca
-teşekkür ederiz ama biz halimizden memnunuz.60 yıldır evliyiz ve herşeyimizi işte böyle paylaşırız. demiş.
bunun üzerine genç adam yaşlı teyzee dönmüş:
-peki ama siz neden yemiyorsunuz,neyi bekliyorsunuz.
yaşlı teyze cevap vermiş .
-dişleri....!!!!