Hayat arkadaşı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nazo79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:49
Puanları 16
Solutions 0
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
110
Tepki Skoru
0
Puanları
16
Yaş
46
Konum
sakarya
@nazo79
yaşlı bir adamla bir teyze bir restoranta girmişler,bir masayaoturmuşlar.yaşlı adam kasaya gidip bir hamburger büyük boy bir patates birde kola almış.masaya dönüp aldıklarını ikiye bölerek diğer yarısını teyzenin önüne koymuş.adam yemeğe başlamış teyzede onu izliyor colasından yudumluyormuş.herkes ne tatlılar buraya gelmişler bir kişilik yemeği ikisi yiyorlar zavallıcıklar diye onları izliyorlarmış.derken bir de bakmışlar teyzenin önündeki hamburgerle patatesler duruyor.sonunda orada çalışanlardan biri dayanamamış ve yanlarına gitmiş.
-afedersiniz ben sizi izlemekten kendimi alamadım lütfen izin verin size bir menü kendim ısmarlayayım yaşlı amca
-teşekkür ederiz ama biz halimizden memnunuz.60 yıldır evliyiz ve herşeyimizi işte böyle paylaşırız. demiş.
bunun üzerine genç adam yaşlı teyzee dönmüş:
-peki ama siz neden yemiyorsunuz,neyi bekliyorsunuz.
yaşlı teyze cevap vermiş .
-dişleri....!!!!
 
Çok hoş...Her şeyi paylaşıp da dişleri paylaşmamak olur mu?Teşekkürler paylaşım için.
 
ya tamam herşey paylaşılırda,dişlerr bilemiyorum yani....ama çok güldüm :36_11_6: teşekkürlerr
 
teşekkürler.........:))
 
:36_11_6::36_11_6:............çok iğreniyorum yaa takma dişten ilerde halim ne olacak bilmemm...
 
:))))))))ama dişler de ....
 
:))
teşekkürler çok güzeldi....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst