karakalem arkadaşım bence hiç üzülme. çünkü ben okulları çok iyi inceledim. atanan arkadaşalrın moralini bozmak istemem. sakın yanlış anlaşılmasın ama örneğin balıkesir deki okullar bile o kadar zor şartlara sahip ki.. sağlık ocağı bile yok. o yüzden biraz tercih meselesi ve bakış açısı. ben evliyim vanı yazsam kesim gidiyordum 51 le. ama izmir de yaşamaya alıştım yıllardır, ailem burada çok uzaklarda yapamazdım. herkesin durumu farklı bu yüzden pişman olma derim. ben bu yıl dersaneye gidip seneye daha iyi puan alıp yakın yerleri deneyeceğim. sende sıkma canını bence hayırlısı böyleydi diye düşün. sevgiler..