Hala bakamayan varsa suan sayfa acık

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan duygu 38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:01
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
209
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Konum
kayseri
@duygu 38
sakıncası yoksa bakablirim
 
artık herkes bakabilir.atı alan üsküdarı geçti
 
atananları tebrik ederim
 
karakalem arkadaşım bence hiç üzülme. çünkü ben okulları çok iyi inceledim. atanan arkadaşalrın moralini bozmak istemem. sakın yanlış anlaşılmasın ama örneğin balıkesir deki okullar bile o kadar zor şartlara sahip ki.. sağlık ocağı bile yok. o yüzden biraz tercih meselesi ve bakış açısı. ben evliyim vanı yazsam kesim gidiyordum 51 le. ama izmir de yaşamaya alıştım yıllardır, ailem burada çok uzaklarda yapamazdım. herkesin durumu farklı bu yüzden pişman olma derim. ben bu yıl dersaneye gidip seneye daha iyi puan alıp yakın yerleri deneyeceğim. sende sıkma canını bence hayırlısı böyleydi diye düşün. sevgiler..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst