Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 27 Haz 2007
- Mesajlar
- 76
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
- Konum
- çorum/osmancık
Sayın meslektaşlarım sadece bende mi sorun var yoksa benden başka da bu konudan şikayetçi olanlar da var mı öğrenmek istiyorum.. 3 sene önce atandım o sene bir sene sonu gösteri yaptırdım ve 2 senedir yaptırmıyordum. bu sene anneler günü için bişeyler hazırlayıp anneleriyle birlikte hoşça vakit geçirebilecekleri bir etkinlik düzenlemek istedim. ama yaklaşık iki aydır çalışma yapıyoruz ve hala tam olarak yapamıyorlar hem onlar hem de ben iyice sıkılmış durumdayız. çocuklarımın psikolojilerini bozuyorum ve bu beni üzüyor. okul öncesi demek gösteri çocuğu demek değil ki bütün kurumlarda daha hiçbir gelişimi tamamlanmamış yavrularımızı kalabalığın önüne çıkartıp bakın ben neleri başardım der gibi olmadık gösteriler yaptırmaya uğraşıyoruz.. iki senedir aldığım tepkilere cevap vermekten bu sene tamam yaptıracam dedim ama birdaha kimse bana böyle birşeyi yaptıramayacak sanırım. çocuklarının eğitimiyle ilgili bişeyler görmek istiyorlarsa buyursunlar gelsinler. herşeyimiz gayet şeffaf.. ama gösteri çocuğu mantığına her zaman karşı çıktım çıkacağım da! yoksa ben mi yanlış düşünüyorum fikir paylaşımında bulunmak isteyenleri bekliyorum.