Göreve ne zaman başlanıyooo

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ofluzeynoş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Hocam bende aĞriya atandim Özelden mesaj atin gÖrÜŞelİm
 
Arkadaşlar Urfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile görüştüm 31 Ocaktan sonra kayıt işlemleri yaptırılıyormuş. Şu an gitsekte bir faydası olmayacak. Urfaya atananlar için istedikleri özel bir şey yokmuş. Klavuzda yazanlar yeterliymiş. Mal Bildirimi, sağlık raporu ve sabıka kaydı için form doldurmamız yeterliymiş. Sınav sonuç belgesi ve Elektronik başvuru formunu buradan götürmemiz gerekli.

hocam bende aradım urfa il milli eğitimi 5 şubata kadar gelip başlamanız gerekiyor dediler size son gün belirttiler mi acaba ben 5 şubattan daha sonra gitmeyi düşünüyordum birde elektronik başvuru formunu nereden alabiliyorum yardımcı olursanız sevinirım hocam
 
hocam bende aradım urfa il milli eğitimi 5 şubata kadar gelip başlamanız gerekiyor dediler size son gün belirttiler mi acaba ben 5 şubattan daha sonra gitmeyi düşünüyordum birde elektronik başvuru formunu nereden alabiliyorum yardımcı olursanız sevinirım hocam
Hocam bana son gün belirtmediler. Yalnızca 31inde başlıyor dediler. 5 şubat epey erken olmuş, 15 gün süresi var normalde il dışı atananların. Yine de siz 5 inden önce gidin ne olur ne olmaz. Ben 30 ocak ile 4 şubat arası ordayım. Elektronik başvuru formu, tercihlerimizi bilgisayardan yaptıktan sonra ilçelere onaya gittik ya hocam ordan verdikleri belge. O belgeyi götüreceksiniz bir de sınav sonucunun çıktısı onu da ösymnin sonuç sayfasından alabilrsiniz. Bunların dışında ekstra bir şey istemediklerini söylediler bana. Diğer belgeler için de form yeterliymiş. Heyet raporuna gerek yokmuş.
 
Hocam bana son gün belirtmediler. Yalnızca 31inde başlıyor dediler. 5 şubat epey erken olmuş, 15 gün süresi var normalde il dışı atananların. Yine de siz 5 inden önce gidin ne olur ne olmaz. Ben 30 ocak ile 4 şubat arası ordayım. Elektronik başvuru formu, tercihlerimizi bilgisayardan yaptıktan sonra ilçelere onaya gittik ya hocam ordan verdikleri belge. O belgeyi götüreceksiniz bir de sınav sonucunun çıktısı onu da ösymnin sonuç sayfasından alabilrsiniz. Bunların dışında ekstra bir şey istemediklerini söylediler bana. Diğer belgeler için de form yeterliymiş. Heyet raporuna gerek yokmuş.

çok teşekkür ederim hocam siz daha sonra geri gelmeyi mi dünüyorsunuz bende edirneliyim geç gidip dönmemeyi düşünmüştüm ama bu durumda zor olacak galiba
 
çok teşekkür ederim hocam siz daha sonra geri gelmeyi mi dünüyorsunuz bende edirneliyim geç gidip dönmemeyi düşünmüştüm ama bu durumda zor olacak galiba
Tabii hocam ben gidip 4 gün kalıp evi ayarlayıp, kaydı yaptırıp geri döneceğim. Sonra Şubat 14'ünde ders başı yapılacak ona göre geleceğim. Hem yanıma alacağım uzun süreli eşyalarımı şimdiden götürmek zor olacak, kesin dönüş yapınca götürmek daha iyi olur diye düşündüm.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst