Gelişim Kontrol Lisesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zeynep85
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
20
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@zeynep85
SLM.YA HOCAM ŞU GELİŞİM KONTROL LİSTESİ VE KAZANIM DEĞERLENDİRME FORMU HAKKINDA BİLGİ VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
 
Gelişim kontrol listesi ve kazanım değerlendirme formu proğram klavuzunuda
dikkate alarak 1. öğretim yarıyılı sonunda ve 2. öğretim yarıyılı sonunda velilere verilmek üzere gelişim raporu hazırlanacak, örneğine klavuz kitabın sonunda bakabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst