Eylül de ek atama vaaaaaaaaaaarrrr.....

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan gizmo51
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:59
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
420
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
İstanbul
@gizmo51
Öğretmenlere Eylül Müjdesi (1)

Yüzbinlerce öğretmenin dört gözle beklediği atamalar konusunda MEB'den nihayet elle tutulur bilgiler gelmeye başlandı. MEB kurmayları ile yaptığımız görüşmelerde ağustos ayı atamalarının ay sonuna sarkabileceği artık kesinlik kazandı. Müjdeli haber ise bu atama döneminde boşalacak kadrolara, eylül başında ek atama ile yeni sözleşmeli öğretmenlerin alınması.


Bu durumda ağustos ayında ataması gereçkleşecek 31 bin kadro içinde kaç tanesi sözleşmeli öğretmen yer alacaksa, o kadar ek sözleşmeli öğretmen alınacak. Bakanlık yetkilileri, Eylül'deki ek sözleşmeli öğretmen alımında, mazeret tayinlerine öncelik tanıyacaklarını vurguladılar.

Branş dağılımı konusunda ise henüz netlik kazanan bir durum yok. İllerden gelen istekler doğrultusunda kadro dağılımı yapılacağı söyleniyor.

Rehberlik, okul öncesi, sınıf öğretmenliği ve İngilizce en fazla kadro verilecek alanlardan bazıları.

Teknik öğretmenlere yönelik pozitif ayrımcılğın ise Ağustos atamasında gerçekleşeceğine de özellikle dikkat çekildi....


Alıntıdır arkadaşlar..
 
SORU: Peki bu alım ne zaman gerçekleşecek?

CEVAP. Eylül başında başvurular gerçekleşir ve eylül ortalarında da atamalar

SORU: Sayıları tam ne kadar olur?

CEVAP: Sayın Bakan 70 bin sözleşmeli kadromuz var ne kadar eksilme olursa, o kadar alım yapılsın talimatı verdi. Yani elimzedeki her türlü olanağı kullanıyoruz.
 
SORU: Bu ay atanacak 31 bin öğretmenin en az 10 binin sözleşmeli olması bekleniyor. Onların yerine atama yapılacak mı? Yoksa büyük bir haksızlık olmayacak mı?

CEVAP: Sayı ne kadar olur bilmiyoruz ama 7, 8 bin belki daha fazla sözleşmeli olacağı kesin. Sayın Bakanımız bu konuda gereğinin yapılmasını söyledi. Yani boşalan kadrolara yeni sözleşmeli öğretmenler alınacak
 
bu çok güzel güzel bir haber,artık ek alım kesinleşti diyebiliriz..
 
SORU: Sözleşmelilerde öncelik söz konusu mu? Özellikle de özür gruplarına yönelik?

CEVAP: Evet öncelik özür guruplarında olacak. Yüksek lisans ve doktara yapanlar da bu grupta ele alınacak ve önlerinin açılması için her türlü destek sağlanacak.
arkadaşlar bu cümlenin ne ifade ettiğini açıklarmısınız..adam yeni sözleşmeli atamalardan bahsederken bu açıklamayı yapıyo..özür grubu ataması sözleşmelilerde daha ilk atamada nasıl konuşuluyor..tercih yaparken özrünüde mi belirtip başvuru yapcaklar..
 
hocam bu haber nerden alıntı ?
 
sözleşmeli alım kaçta başlar ve biter tahminiiz varmı arkadaşlar
 
abbas güçlü.com dan
 
sözleşmeli alım kaçta başlar ve biter tahminiiz varmı arkadaşlar

arkadaşım henüz bunu söylemek için çok erken,önce sınavın açıklanması ve tabi taban puanlar,alınacak kadroyu da bilmek lazım.ancak ondan sonra..
 
başka seçenekleri yok zaten mecburen almak zorundalar boşalan yerlere..
 
kadrolu atamadan sonra boşalan yerlere sözleşmeli alımdan önce özür grubu ataması mı olacak?Bu adam ondan bahsetmiş sanki..haziran atamasında olduğu gibi...bu yıl da atama tarihi eylül ayına sarkar...sonra seneye eş durumu ataması için yine 31 ağustos tarihi baz alınır.MEB işini çok iyi yapıyor...öğretmenlere ne kadar eziyet verirsem o kadar kar mantığı...
 
Öğretmenlere Eylül Müjdesi (1)

Yüzbinlerce öğretmenin dört gözle beklediği atamalar konusunda MEB'den nihayet elle tutulur bilgiler gelmeye başlandı. MEB kurmayları ile yaptığımız görüşmelerde ağustos ayı atamalarının ay sonuna sarkabileceği artık kesinlik kazandı. Müjdeli haber ise bu atama döneminde boşalacak kadrolara, eylül başında ek atama ile yeni sözleşmeli öğretmenlerin alınması...


Bu durumda ağustos ayında ataması gerçekleşecek 31 bin kadro içinde kaç tanesi sözleşmeli öğretmen yer alacaksa, o kadar ek sözleşmeli öğretmen alınacak. Bakanlık yetkilileri, Eylül'deki ek sözleşmeli öğretmen alımında, mazeret tayinlerine öncelik tanıyacaklarını vurguladılar.

Branş dağılımı konusunda ise henüz netlik kazanan bir durum yok. İllerden gelen istekler doğrultusunda kadro dağılımı yapılacağı söyleniyor.

Rehberlik, okul öncesi, sınıf öğretmenliği ve İngilizce en fazla kadro verilecek alanlardan bazıları.

Teknik öğretmenlere yönelik pozitif ayrımcılğın ise Ağustos atamasında gerçekleşeceğine de özellikle dikkat çekildi....

İşte bu konuda MEB Kurmaylarına yönelttiğimiz sorular ve cevapları:

(Haber sonraki sayfadan devam ediyor)
 
bu gercektende güzel ama sadece boşalan yerlere alım yaparlarsa eylülde sanki az olacak gibi geliyor bana:((
4000 verseler agustosta bunların yarısı yada üçte biri kadroya gecse dierlerinide yeni alım olsa yani buda eylülde tekrar 3000 gibi bişey oluyor en fazla yanılıyormuyum
 
evet hocam biz 5000 kadro verseler 5000 sözleşmeli alırlar diyorduk ama sadece sözleşmeli atanıp kadroya geçenlerin yerine sözleşmeli alım yapacaklarmış. neyse buna şükür en azından ek atama var...
 
ek atamada sizce puanlar kaça düşer arkadaşlar?
 
ben 50nin altına düşmez diye düşünüyorum hocam 50-55 arası olur heralde.. bu arada nickiniz çok güzel çok beğendim insana huzur veriyor :))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst