Evlİlİk

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mevatokel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
Konum
İzmir
@mevatokel
Merhabalar sevgili hocalarım.Bir konu hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.İki üniversite mezunu bir okulöncesi öğretmeninin lise mezunu daha önce büfecilik yapmış bir erkekle evlililiğine nasıl bakarsınız?Samimi yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Merhabalar sevgili hocalarım.Bir konu hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.İki üniversite mezunu bir okulöncesi öğretmeninin lise mezunu daha önce büfecilik yapmış bir erkekle evlililiğine nasıl bakarsınız?Samimi yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
hocam davul bile dengi dengine derler.....bence baştan güzel başlasada sonu iyi olmaz o beraberliğin :(
 
bence,karakterler uygunsa,erkek de kendini yetiştirmiş ve belli bir dünya görüşüne sahipse bir sorun olmaz...birçok üniversite mezunu var,iki lafı biraraya getiremiyo...mezuniyet arka planda bence,uyumu yakalamak,aynı dili konuşmak önemli olan...
 
ve erkeğin kompleksli olmaması lazım ve tabii büyük bir sevgi,aşk lazım :)
 
Ben de okulöncesi öğretmeniyim ve eşim sanayide çalışıyor. Çoğu insan bunu duyduğunda afallayıp kalıyor biliyorum ama biz eşimle çok mutluyuz. O kendini yetiştirdi evet başta biraz yıpratıcı oldu ama taşlar yerine oturdukça mükemmel bir çift olduk :) (Bu arada eşim yüksek lisans yapmam için baskı yapıyor) Yani diyeceğim o ki karşına adam biri gibi çıktıktan sonra sen zaten davulu dengine getiriyorsun ;)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst