Merhabalar sevgili hocalarım.Bir konu hakkında görüşlerinizi merak ediyorum.İki üniversite mezunu bir okulöncesi öğretmeninin lise mezunu daha önce büfecilik yapmış bir erkekle evlililiğine nasıl bakarsınız?Samimi yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.