E-okul :(

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Tuba TÜRK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
2,028
Tepki Skoru
3
Puanları
0
Yaş
38
Konum
kocaeli
@Tuba TÜRK
Arkadaşlar,e-okul işlemlerinizi bitirdiniz mi?benim gibi şu an gelişim raporlarıyla boğuşan kaç kişi var acaba?Yaz yaz bitmediii...
 
bitirdim ben önce b.sayarda wordde yazdım sonra kopyala yapıştır yaptım çok da boğuşmadım öyle, kazanım değerlendirme formu aldım elime bitane ordaki cümlelerden faydalandım tavsiye ederim:)kolay gelsin..
 
şimdi gördüm hocam cevabınızı,beni aslında yazmak zorlamadı da,şu an çalıştığım okula 1 ay önce geldim...benden önceki öğretmen arkadaşla iletişime geçmek istedim ama pek yardımcı olmadı :( 4 tane de sorunlu öğrenci var.neyse ki bitirdim,çok şükür....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst