E-okul

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sinemmm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:04
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
19
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
@sinemmm
arkadaşlar e okula giriş yapan varmı varsa ne yükleyeceğiz biraz bilgi verir misiniz
 
evet biri yardım etsin lütfen giriyorum siteye. öğrenci dosya işlemlerinden veli bilgisi, genel bilgiler gibi başlıklar var birini tıklatıyorum ama bekleyiniz diyor ve gelmiyor =( ne yapacağız nerden gireceğiz bilgileri ?
 
hocam siteyi google chrome dan açıyorsanız girilmiyor. bildiğimiz internet explorer den açıp bir deneyin derim. ben de önce girememiştim çünkü.
Hala hiçbir bilgi girmedim. istenilen bilgileri içeren bir form var mı? ailelere doldurtsak. elinde olan varsa yardımcı olabilir mi?
teşekkürler :)
 
eokul bilgi formu adında bir form var.biz velilere doldurttuk ama benim kafamı karıştıran da şu;bu bilgilerin e okula girişini ben mi yapmalıyım,idare mi yapmalı???
 
evet biri yardım etsin lütfen giriyorum siteye. öğrenci dosya işlemlerinden veli bilgisi, genel bilgiler gibi başlıklar var birini tıklatıyorum ama bekleyiniz diyor ve gelmiyor =( ne yapacağız nerden gireceğiz bilgileri ?
hocam sadece explorer dan giriş yapmalısınız bende o hayata düştüm :)
 
arkadaşlar daha açık bir bilgi yok mu
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst