hocam sadece explorer dan giriş yapmalısınız bende o hayata düştümevet biri yardım etsin lütfen giriyorum siteye. öğrenci dosya işlemlerinden veli bilgisi, genel bilgiler gibi başlıklar var birini tıklatıyorum ama bekleyiniz diyor ve gelmiyor =( ne yapacağız nerden gireceğiz bilgileri ?
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!