Arkadaşlar ben yazmayacağım.Kararım kesin.Çok kötü bir yerde kalacak yer, ulaşım, öğrenci, okul bunları bırakın temel ihtiyaçları bile karşılamak çok zor.Hatta imkansız.Gidenler bırakıp geliyor.Sonuçta çoğu yönden problem yaşayacağıma en son tercihimi yapmayacağım.Benim gibi düşünen var mı? Yoksa yanlış mı düşünüyorum?