DoĞuyu yazmayacaklar buraya

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan metalix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:19
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
200
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Konum
Akşehir
@metalix
Arkadaşlar ben yazmayacağım.Kararım kesin.Çok kötü bir yerde kalacak yer, ulaşım, öğrenci, okul bunları bırakın temel ihtiyaçları bile karşılamak çok zor.Hatta imkansız.Gidenler bırakıp geliyor.Sonuçta çoğu yönden problem yaşayacağıma en son tercihimi yapmayacağım.Benim gibi düşünen var mı? Yoksa yanlış mı düşünüyorum?
 
doğru düşünüyosn
 
selam arkadaşlar okullar yarın açıklanır ama ben idil şırnakta çalışıyorum sınıf öğretmeniyim şimdi okul öncesi açılırsa şırnak için CİZRE VE İDİL ilçelerini yazın hatta İDİL DE AÇILACAK OKULLARI ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM HABERİNİZ OLSUN.!! PINARBAŞI KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU,DİRSEKLİ KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU,OYALI KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU,ZÜBEYDE HANIM ANAOKULU,DEŞTADARA KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU...2 senedir eşimle çalışıyoruz idil ilçesinde siz siz olun 21 den kötü yere gitmektense cizre ve idil ilçelerini yazın.hepinize şimdiden kolay geldin pınarbaşı köyü benim okulum açık olduğunu bildiğim için okul adını belirttim!!!
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst