Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 12 Eki 2007
- Mesajlar
- 25
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
- Konum
- Kaş ANTALYA
Arkadaşlar son iki yıl içinde bebeği olup doğum ücreti alan varmı ?
2007de oğlum oldu ben doğum ücreti almadım. ama benden sonra çocuğu olan arkadaşlar biz aldık diyorlar kafam karıştı. Bir ara sanki doğum ücretleri kaldırıldı diye duydum alan arkadaşlar varsa nasıl bir yol izlediler ,yardımcı olurlarsa memnun olurum
2007de oğlum oldu ben doğum ücreti almadım. ama benden sonra çocuğu olan arkadaşlar biz aldık diyorlar kafam karıştı. Bir ara sanki doğum ücretleri kaldırıldı diye duydum alan arkadaşlar varsa nasıl bir yol izlediler ,yardımcı olurlarsa memnun olurum