Doğum ücreti

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan karaca0779
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:19
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
25
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
47
Konum
Kaş ANTALYA
@karaca0779
Arkadaşlar son iki yıl içinde bebeği olup doğum ücreti alan varmı ?
2007de oğlum oldu ben doğum ücreti almadım. ama benden sonra çocuğu olan arkadaşlar biz aldık diyorlar kafam karıştı. Bir ara sanki doğum ücretleri kaldırıldı diye duydum alan arkadaşlar varsa nasıl bir yol izlediler ,yardımcı olurlarsa memnun olurum
 
doğum ücreti kaldırılmadı.eğer özelde çalışıyorsanız doğum izni belgenizi sgk ya gönderiyorsunuz.doğum izni bitince sigorta priminiz üzerinden (aylık ort.600)hesabınıza geçiyor.devlette çalışıyorsanız ister sözleşmeli ister kadrolu olun doğum izni belgenizi kurumunuza veriyorsunuz ve çalışmasanızda her ay maaşınız düzenli yatıyor.umarım aydınlatıcı olmuştur.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst