Deneyeli Bulalım Kapakları Takalım Etkinliği-Yeni Müfredat

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
384
Tepki Skoru
1
Puanları
0
Yaş
32
Konum
SAMSUN
@GÖKNUR KARAKUŞ
[TABLE="align: left"]
[TR]
[TD="align: left"]ÖĞRENME SÜRECİ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="align: left"]
[TR]
[TD="align: left"]· Masaya içi farklı nesnelerle dolu (nohut, boncuk, ataç, lastik vb.) kavanoz ve şişeler ile kapaklar konur.
· Tüm kavanozlar ve şişeler masaya yan olarak yerleştirilir. İyi kapanmamış kavanoz ve şişelerin içindeki nesneler masaya dökülmüştür. Çocuklarla nesnelerin isimleri, renkleri, şekilleri, büyüklükleri, uzunlukları, kokuları, miktarları ve kullanım amaçları hakkında konuşulur.
· Çocuklar kavanoz ve şişeleri uygun kapaklar ile kapatırlar. Kapatmadan önce masaya dökülen nesneleri kavanoz ve şişelere doldururlar.
· Kapakları kapatırken aşağıdaki tekerleme hep birlikte söylenir;
“Kapakları alalım kavanoza takalım,
Eğer ona uymazsa şişelere bakalım.
Dene dene bul işte,
Hangi kapak nereye,
Çevir çevir öyle tak,
Bulamazsan yine bak”
(Öğretmen E.Burcu Koçak /Hatay)
· Çocuklar tüm kavanoz ve şişeleri uygun kapaklarla kapatıncaya kadar tekerleme söylemeye devam edilir.
· Tüm kapaklar kapatıldıktan sonra çocuklar şişe ve kavanozları uzunluklarına, daha sonra da büyüklüklerine göre sıralarlar. [/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Sıralamaların doğru yapılıp yapılmadığı çocuklarla beraber değerlendirilir
 

Ekli dosyalar

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst