Çoook acİl yardimmmm

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sema telli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:08
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
12 Ocak 2009
Mesajlar
38
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
@sema telli
arkadaşlar tercihleri onaylatırken mili eğitim müdürlüğüne ne götürüyoruz benim pc klavuzu açmıyor lütfen çok acil cevap bekliyorum
 
hocam bildiğim kadarıyla nüfus cüzdanınız yeterli oluyo fotkobisini alıyolar
 
birde diploma fotokobisi
 
diploma fotokopisi ve nüfus cüzdanı fotokopisini istiyorlar......ama asıllarınıda görmek istiyorlar onlarıda yanınızda götürmeyi unutmayın ....
 
Nüfus cüzdanı ve diploma fotokobisi
 
arkadaşlar çok teşekkür ederim inş atanır ve kurtuluruz
 
ayrıca kpss çıktısı istiyorlar
 
Hayır çıktıyı onlar veriyorlar
 
benden nufus cüzdanı fotokopisi istemediler sadece diplomanınkini istediler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst