Çocuklardan öğreneceğiniz çok şey var...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan dilan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:49
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
595
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
ara bul :)
@dilan
[size=medium]ÇOCUKLARDAN ÖGRENMEK
Egitim tek yönlü bir yol degildir. Çocuklarinizdan bir seyler ögrenme firsatini kaçirmayin.
Çocuklar iyi vakit geçirmeyi çok iyi bilirler. Mesela sebepsiz yere gülerler, çünkü gülmek hoslarina gider. Siz de gülün.
Çocuklar kararlilik konusunda rakipsizdir. Çocuk bir seyi isterse vazgeçmez.
Çocuklar önyargisizdir. Onlara güler yüzle ve sicak bir ifadeyle yaklasan herkesi oldugu gibi kabul ederler.
Çocugunuzla birlikte olun ve onunla vakit geçirin. Dünyaya onun gözünden bakmaya çalisin. Göreceksiniz daha çok gülecek, daha içinizden geldigi gibi davranacak, daha merakli, daha önyargisiz, daha kararli olacaksiniz.
[/size][size=x-large]
“Kullanma yönergesi olmadan sahip oldugumuz en degerli varlik çocugumuzdur.”
[/size][size=medium]Hayatla ilgili genel bilgiler çocuklarla iliskilerde çok az ise yarar. Bu sebeple birçok ana-baba, çocuk yetistirmekle ilgili temel gerçekleri ögrenip, tecrübe ve derinlik duygusu kazandiklarinda, çocuklari üzerinde birçok olumsuz iz birakmis olurlar...[/size]
 
bu güzel paylaşımın için çook teşekkürlerr
 
paylaşımın için teşekkürler..
 
[size=medium]
Rica ederim arkadaşlar dünyaya çocuk gözünden bakabildiğimiz mutlu yarınlar yaşarız umarım....
[/size]
 
“Kullanma yönergesi olmadan sahip oldugumuz en degerli varlik çocugumuzdur.”

Teşekkürler :):)
 
teşekkürler...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst