Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 15 Mar 2008
- Mesajlar
- 23
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
:36_7_8::36897fd:Hepinizin bildiği gibi çocukların gelişiminde sporun çok önemli bir yeri vardır.Peki biz anaokullarında,kreşlerde,yuvalarda bunu uyguluyor muyuz?Çocuklara bale,dans,jimnastik gibi eğitimler veriyor muyuz?Onlara resim yaptırmanın,oyun oynatmanın yanı sıra çeşitli jimnastik hareketleri,türlü çeşitli danslar öğretiyor muyuz?Bana sorarsanız,çocukların her sabah okula geldiklerinde kahvaltı yapmadan önce spor yapmaları gerekir.Örneğin;biz stajdaki diğer arkadaşlarla çocuklara her sabah kahvaltıdan önce 15 dakika kadar jimnastik hareketleri yaptırıyoruz.Bunun dışında,23 Nisan için tüm öğrencilerime çeşitli danslar öğretiyoruz.Sizlerden;görev yaptığınız okullarda,öğrencilerinize çeşitli jimnastik hareketleri yaptırıp,yaptırmadığınızı ve dans öğretip,öğretmediğiniz hakkında bilgiler almak istiyorum.