Çocuk gelişimi ve eğitimi mezunları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan muti1010
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:08
teşekkürler rba aslında benin de hiç çg den umudum yoktu. daha tercih yapmadım sanırım o.ö. yapıp 26 işaretleyeceğim artık kısmetime neresi çıkarsa

bende aynen senin gibi düşünüyorum ve senin yaptığın gibi yapmayı düşünüyorum hayırlısı artık
 
merhaba hale benim puanım 45,458. çoc gel benim çevremde atanmayan ( çogunluk oö. atandı) kimse kalmadı rehb. da çogunlukla emekli çg öğrt leri var. ben çg tercih etmek istiyorum ama şansım ne kadar bilmiyorum. çevrende puanı yüksek çg varmı? yardımcı olabilirsen sevinirim.

merhaba nazlıdeniz, çevremde yok ama bunu kıstas olarak almamanı tavsiye ederim. ben puanıma güvenmediğim için(51) okulöncesinden tercih yapacağım. seni etkilemek istemem son kararı tabiki senin vermen lazım ama puanın çok düşük ve atama olma ihtimali çok az. ancak 26 yı işaretlersen ataman olabilir belki ama 72 kişilik kontenjan çok az. bana kalırsa oö nden dene şansını. bol şans diliyorum
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst