Cİzrecİler nerde acubaaaa?? :)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zayix1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
45
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
@zayix1
evet arkadaşlar tanışalım bakalım başka kimler gidiyor cizreye...
 
hayırlı olur inş.2 yıl önce cirede çalıştım. çok memnundum.doğu dıye bakmayın arkadaşlar.rahat edılebılecek bır yer.ıstedığınız yere rahatlıkla ulasım sağlanabılır.insanları çok sıcak. şimdi trabzondayım buraya ağlayarak geldım. gitme sansım olsa cızreye donerdım.
 
benim de arkadaşım cizre merkeze söz. geliyo ev oda arkadaşı arıyo konuşup anlaşılırsa birlikte yaşam daha kolay. ben beytüşşebap tayım ama cizre buraya göre paris kalıyo.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst