Benİm Camlarim

Bahar çoktan gelmiş harika pencereler kıskandım vallahi.Yalnız camları silen bayan kızmıyormu yada buhardan renler akıp çok çirkin buruşuk birşey olmuyormu benimkiler ya sabote ediliyor yada renkler birbirine karışıyor .Dışarıdan çirkin göründüğü için yapamıyorum teşekkürler gönlümüz açıldı.
 
ŞA - HA - NE olmuşlar hocam.valla kıskandım pazartesi ben de camlarımı böööle süslicem :) :) :)
 
cok güzel olmus renkler cok canlı duruyo insana hos bi görüntü wermiş...
 
teşekkürler hocam
 
paylaşımın için teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst