Bahar çoktan gelmiş harika pencereler kıskandım vallahi.Yalnız camları silen bayan kızmıyormu yada buhardan renler akıp çok çirkin buruşuk birşey olmuyormu benimkiler ya sabote ediliyor yada renkler birbirine karışıyor .Dışarıdan çirkin göründüğü için yapamıyorum teşekkürler gönlümüz açıldı.