BaŞarilarla gÖrÜŞmek Üzere

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan elfida14
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
475
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
51
@elfida14
Yarin kİ sinava gİrecek olan arkadaŞlarim hepİnİze baŞarilar dİlİyorum.allah yar ve yardimcimiz olsun.sinavdan sonra burda gÖrÜŞÜp paylaŞmak dİleĞİyleeeee....
 
tüm emek veren arkadaşlara başarılar diliyorum..
umarım Allah herkesin kalbine göre verir inş.:)
herkesin emeğeinin karşılığını alması ümidiylee..
Allah yardımcınız olsun :)
 
Rabbim herkesin gönlüne göre versin burdaki arkadaşlarla şimdiye kadar acısıyla tatlısıyla çooook şey paylaştık bir aile olduk burdaki tüm arkadaşlara başarılar diliyorum
 
sınava her türlü hilekarlıktan uzak hakkıyla girecek olan kader arkadaşlarıma başarılar diliyorum.alnımızın akıyla çıkmayı YÜCE RABBİM nasip etsin inşallah.
 
arkadaşlar baktınızmı netlerinize,sorular yayınlamdımı????
 
geçen sınava göre daha iyi geçmişti ama geçenki sınavdan bile düşük gelebilir netim beklediğimden az çıktı çok çelişkili sorular vardı oooooooooofffffffffff yaaaaaaaaaaaa çok üzgünüm ne zaman bitecek bizim bu sınav çilemiz
 
yazdıklarınının aynı durumundayım.. umutları tükeniyor... bunalıma giricem iyice.....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst