Bahçemizin duvarında resim yaptık.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asmer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
56
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@asmer
duvara iki tane büyük paket kağıdı yapıştırdık ve çocuklar pastel boya ile resim yaptılar.Çok eğlenceli bir çalışma oldu.Denemenizi tavsiye ederim.....

 
çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.ben duvara kağıt yapıştırmadan çocukların ellerine büyük birer fırça veriyorum,duvarın belli bölümlerini her çocuk için paylaştırıp yağlı boyayla resim yaptırıyorum,altına da isimlerini yazıyorum.çok hoşlarına gidiyor.daha sonraki dönemlerde okulumuza gelen öğrenciler için bu çalışmayı yapacağımız zaman duvarı beyaza boyatıp tekrar kullanıyoruz )))
 
mükemmel bir fikir.teşekkürler.
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 
evet nanelimona katılıyorum.. biz yapsak bile diğer sınıftaki çocuklar parçalar.. ilerde deneyeceğim mutlaka.. teşekkürler..
 
paylaşım için teşekkürler
 
teşekkürler...çocuklar içinn çokk güzel bi çalışma..
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 
çok güzel olmuş...
ellerinize sağlık...
 
çocuklar Açisindan çok Güzel Bir çalişma.nevertheless Hocamin Yaptirdiği Da çok Güzel Ama şartlari Uygun Olmayan Bizler Için şimdilik Kağit En Iyisi Heralde:))))))teşekkürlr
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst