çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.ben duvara kağıt yapıştırmadan çocukların ellerine büyük birer fırça veriyorum,duvarın belli bölümlerini her çocuk için paylaştırıp yağlı boyayla resim yaptırıyorum,altına da isimlerini yazıyorum.çok hoşlarına gidiyor.daha sonraki dönemlerde okulumuza gelen öğrenciler için bu çalışmayı yapacağımız zaman duvarı beyaza boyatıp tekrar kullanıyoruz )))