Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
abbas üçlünün sitesinde yazıyor puanlar büyük bir ihtimalle 2009 la aynı gelir başarı oranı düşük söylenene göre kopyacılar sınava girmedi bence sözleşmeli olup bir önceki sınavdan düşük alanlarda sınava girmek istemedi.herkes göreve başladı kış geldi sözleşmeli olupda yerinden kıpırdamak istemeyenler mutlaka olmuştur.bu varsayımların hepside puanları etkiler büyük ihtimalle taban puanlar bizim bölümde de düşecektir.