Atanmak hayal oldu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan beniş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
arkadaslar sınav 10 kasımda acıklanacak die duydum ayrıca memurlar.nette subat ataması mevzu konusuluyor kafayı yiyeceğim dogru olan hangi,si ?
 
memurlar nette ağzı olan konuşuyo..dikkate alma bence.ben artık öyle yapıyorum.
 
abbas üçlünün sitesinde yazıyor puanlar büyük bir ihtimalle 2009 la aynı gelir başarı oranı düşük söylenene göre kopyacılar sınava girmedi bence sözleşmeli olup bir önceki sınavdan düşük alanlarda sınava girmek istemedi.herkes göreve başladı kış geldi sözleşmeli olupda yerinden kıpırdamak istemeyenler mutlaka olmuştur.bu varsayımların hepside puanları etkiler büyük ihtimalle taban puanlar bizim bölümde de düşecektir.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst