Atanip gİtmemek...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan shekerrr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 3:27
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
115
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
@shekerrr
Arkadaşlar,kılavuzda şöyle bir yazı gördüm:
9.2. Göreve Ba​
şlamayanlar Hakkında Yapılacak İşlemler

Sözle​
şmeli öğretmen olarak görevlendirilmesi yapılanlardan başvurusunda belirtilen adrese 7201 sayılı Tebligat
Kanunu uyar
ınca tebligat yapıldığı hâlde yasal süre içinde (askerlik görevini yapanlar hariç) göreve başlamayanların
görevlendirme i
şlemi, 657 sayılı Kanunun 62 ve 63’üncü maddeleri gereğince iptal edilecektir. Bu durumda olanların,

görevlendirildikleri tarihten itibaren 1 y
ıl dolmadan yeniden sözleşmeli öğretmenlik için başvuruları kabul edilmeyecektir.


Yani atanıp gitmeyince kadrolu için başvuru yapılıyor mu??
 
evet hocam.ben yapabılıyor seklınde bılıyorum
 
süpermiş...
 
bende gitmeyeceğim bazen cezalr 6 ay oluyo biliyorum inş. altı aydır bu konuda bilgisi olan varsa bize yardımcı olsun ltfn
 
arkadaşlar o zaman neden tercihlerinizde 26 ya evet dediniz?Bir çok arkadaşın kaderi ile oynadınız..
 
Görevlendirilip başlamazsanız, görevlendirilme tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe yeniden öğretmenliğe başvurmazsınız..
 
gitmek istemeyenler lütfen buraya yazmasın zaten bir çogumuz üzgün iyice sinirleri germeyin sırf egonuzu tatmin etmek için 26 yı işaretleyip sonrada dalga geçmeyin
 
slm arkadaşlar ben 26 yı işaretlemedim ama 26 dan atandım hiç bir şekilde iptal edilemiyorda çok üzgünüm şırnak silopi ne yapmalıyım bilmiyorum
 
bu nasıl bir çelişkidir.ardaşım girmeyeceksen neden işaretliyorsun 26 yı. sizin gibiler yüzünden kaç kişi atanamadı. kaç kişinin vebalini alıyorsunuz?
 
ataması yapılıp da gitmeyenler hangi türden atanmışsa o türden yani sözleşmeliyse sözleşmeliye kadroluysa kadrolu ya bir yıl boyunca atanma talebinde bulunamaz ama şu da varki her çıkan klavuzda yeni bir madde konulup henüz bir yılınız dolmadan başvurunuz kabul edilebilir yani klavuza bağlı
 
onun dışında ataması yapılıp da gidip gitmemek herkesin kendi iradesine bağlı olan bir şeydir hiç kimse yok sen niye atandında gitmedin demeye hakkı yoktur
ister gider ister gitmez o onun kararıdır kimse karışamaz
sonuç itibariyle hiç kimse tercih yaptığı zaman ben şuraya gitmiycem diye tercih yapmıyor her ne oluyorsa sonradan oluyor yani problemler çıkabilir
 
bu arada ben gidiyorum kimse yanlış anlamasın
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst