N naturel Puanları 0 Solutions 0 Katılım 28 Ara 2006 Mesajlar 549 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 Konum izmir @naturel 1 Ocak 2008 #61 sağolasın güzel sözlü arkadaşım, ne hoş açıklamışsın böyle..
M meltem033 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 5 Haz 2006 Mesajlar 11 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum pozantı/adana @meltem033 1 May 2008 #62 ben 2008 şubat döneminde sözleşmeli atandım.1050.00 ytl maaş alıyoruz kadrolularda 1100.00.bu yılda 14 bin kadrolu 10000 söz alacaklar hayırlısı olsun
ben 2008 şubat döneminde sözleşmeli atandım.1050.00 ytl maaş alıyoruz kadrolularda 1100.00.bu yılda 14 bin kadrolu 10000 söz alacaklar hayırlısı olsun
Y yeliz sahin Puanları 0 Solutions 0 Katılım 6 Şub 2008 Mesajlar 37 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 Konum karabük @yeliz sahin 3 May 2008 #63 arkadaşlar ben bu yıl düzceye kadrolu olarak atandım,maaşım1.20 ytl ayrıca ek ders alıyorua o da 350 ytl,toplam 1.350 alıyoruz bilginizee
arkadaşlar ben bu yıl düzceye kadrolu olarak atandım,maaşım1.20 ytl ayrıca ek ders alıyorua o da 350 ytl,toplam 1.350 alıyoruz bilginizee
G gülis Puanları 0 Solutions 0 Katılım 14 Eki 2007 Mesajlar 166 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 47 @gülis 3 May 2008 #64 PIRPIRIYE' Alıntı: bu kısmı zamanlı geçici öğretmenlik nasıl oluyor açıklarsanız sevinirim.sözleşmeli gibi bişey mi? Genişletmek için tıkla ... Usta öğreticilik değil canım. Ben de kadrolu atanmadan önce kısmı zamanlı geçici öğretmenlik yapmıştım. Sözleşmeli öğretmenliğin önce ki adı buydu.
PIRPIRIYE' Alıntı: bu kısmı zamanlı geçici öğretmenlik nasıl oluyor açıklarsanız sevinirim.sözleşmeli gibi bişey mi? Genişletmek için tıkla ... Usta öğreticilik değil canım. Ben de kadrolu atanmadan önce kısmı zamanlı geçici öğretmenlik yapmıştım. Sözleşmeli öğretmenliğin önce ki adı buydu.
S SELDA_ERAY Puanları 0 Solutions 0 Katılım 24 Kas 2010 Mesajlar 5 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @SELDA_ERAY 26 Kas 2010 #65 dsk sözleşmeliye kaç puanla atandın?