Atamalar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan handangokcen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:29
sağolasın güzel sözlü arkadaşım, ne hoş açıklamışsın böyle..
 
ben 2008 şubat döneminde sözleşmeli atandım.1050.00 ytl maaş alıyoruz kadrolularda 1100.00.bu yılda 14 bin kadrolu 10000 söz alacaklar hayırlısı olsun
 
arkadaşlar ben bu yıl düzceye kadrolu olarak atandım,maaşım1.20 ytl ayrıca ek ders alıyorua o da 350 ytl,toplam 1.350 alıyoruz bilginizee
 
bu kısmı zamanlı geçici öğretmenlik nasıl oluyor açıklarsanız sevinirim.sözleşmeli gibi bişey mi?

Usta öğreticilik değil canım. Ben de kadrolu atanmadan önce kısmı zamanlı geçici öğretmenlik yapmıştım. Sözleşmeli öğretmenliğin önce ki adı buydu.
 
dsk sözleşmeliye kaç puanla atandın?
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst