Atama var arkadaşlar başvurular 17-31 mayıs

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asizaman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 2:48
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
16
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
Konum
afyon
@asizaman
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 65 alana 10 bin öğretmen atayacak. Başvurular, 17-31 Mayıs tarihleri arasında yapılabilecek, atamalar 4 Haziran'da gerçekleştirilecek.






MEB'den yapılan yazılı açıklamaya göre, 2010 Haziran atama döneminde, öğretmen ihtiyacını karşılayabilmek amacıyla 8 bin 982 ilk atama, 700 açıktan ve kurumlar arası yeniden atama, 300 açıktan ilk atama, kurum içi ve kurumlar arası ilk atama yapılacak. Beden eğitimi alanına milli sporculardan sınavsız atama yoluyla 18 kişi olmak üzere toplam 65 alana 10 bin atama gerçekleştirilecek.

İlk atamaya başvuracakların, 2008 ve 2009 yıllarında yapılan herhangi bir KPSS'ye girmiş, KPSSP10 puan türünden alanında belirlenen taban puan ve üzerinde puana sahip olmaları gerekiyor.

Başvurular 17-31 Mayıs tarihleri arasında elektronik ortamda alınacak. Öğretmenlerin atama işlemleri ise 4 Haziran'da yapılacak.

Sınıf öğretmenliği 2 bin 737, İngilizce 795, rehber öğretmen 746, okul öncesi öğretmenliği 727 kontenjan ile en çok atama yapılacak branşlar olacak.

MEB'in atama yapacağı diğer branşlar ve kontenjanları şöyle:

''Ahşap teknolojisi (9 kişi), beden eğitimi (183 kişi) bilişim teknolojileri (215 kişi), biyoloji (111 kişi), büro yönetimi ve sekreterlik (7 kişi) coğrafya (148 kişi), çocuk gelişimi ve eğitimi (108 kişi), denizcilik/gemi yönetimi ve kaptanlığı (1 kişi), din kültürü ve ahlak Bilgisi (384 kişi), el sanatları teknolojisi/el sanatları (6 kişi), el sanatları teknolojisi/nakış (5 kişi), elektrik-elektronik teknolojisi/elektrik (35 kişi), elektrik-elektronik teknolojisi/elektronik (13 kişi), Endüstriyel otomasyon teknolojileri (1 kişi), felsefe (92 kişi), fen ve teknoloji (412 kişi), fizik (93 kişi), gıda teknolojisi (41 kişi) giyim üretim teknolojisi (17 kişi), görme engelliler sınıfı öğretmenliği (12 kişi), görsel sanatlar/resim (103 kişi), grafik ve fotoğraf/grafik (1 kişi), güzellik ve saç bakım hizmetleri (21 kişi), hasta ve yaşlı hizmetleri (2 kişi), hayvan sağlığı (2 kişi), İHL meslek dersleri (42 kişi), İHL meslek dersleri Arapça (16 kişi), ilköğretim matematik öğretmenliği (344 kişi), inşaat teknolojileri/yapı tasarımı (3 kişi), işitme Engelliler sınıfı öğretmenliği (12 kişi), kimya/kimya teknolojisi (77 kişi), konaklama ve seyahat hizmetleri (3 kişi), kuyumculuk teknolojisi (1 kişi), makine teknolojisi/makine ressamlığı (1 kişi), makine teknolojisi/makine ve kalıp (10 kişi), matematik (447 kişi), metal teknolojisi (15 kişi), motorlu araçlar teknolojisi (15 kişi), muhasebe ve finansman (47 kişi), müzik (132 kişi), pazarlama ve perakende (3 kişi), plastik teknolojisi (1 kişi), psikoloji (2 kişi), radyo-televizyon (3 kişi), sağlık bilgisi (9 kişi), sağlık/acil tıp (26 kişi), sağlık/çevre sağlığı (1 kişi), sağlık/hemşirelik (17 kişi), sağlık/tıbbi sekreterlik (4 kişi), sağlık/tıbbı laboratuvar (9 kişi), sanat tarihi (1 kişi), sosyal bilgiler (313 kişi), tarih (182 kişi), teknoloji ve tasarım (193 kişi), tekstil teknolojisi/tekstil dokuma-örme (12 kişi), tekstil teknolojisi/tekstil terbiye (1 kişi), tesisat teknolojisi ve iklimlendirme (7 kişi), Türk dili ve edebiyatı (536 kişi), Türkçe (332 kişi), yiyecek içecek hizmetleri (7 kişi), zihin engelliler sınıfı öğretmenliği (194 kişi)''

Başvuruda bulunacak adaylar ''Öğretmenlik için Başvuru ve Atama Kılavuzu''na MEB'in ''http://personel.meb.gov.tr'' internet adresinden ulaşabilecekler.aa
 
ya arkadaşlar bu 2010 senesinin atamasıymış galiba ne kadar çok sevinmiştim atama var deyince offf kusura bakmayın
 
seçimler öncesi atama yapılıyo işte böyle olacağı belliydi
 
kapatın şu başlığı o zaman!! insanları heveslendirmeyin lütfen:S
 
kapatın şu başlığı o zaman!! insanları heveslendirmeyin lütfen:S

arkadaşım bilerekmi heveslendirdik tam başlığı açtım sevinçle 2010 yılının olduğunu gördüm takdir edersin ki başlığı ben silemiyorum senin kadar bende heveslendim agresif davranışlara gerek yok.....
 
hocam,forum yönetimdeki hocalarımızdan birine mesajla durumu bildirirseniz,konu silinir...
 
bende başlığı görünce çok şaşırdım daha az önce cnn türk de haberlerde eylem yapan öğret.gördüm ve meb in açıklama yaptı şubatta ve ilerki tarihlerde atama yapılmayacak :ggggdw:şeklinde bir haber vardı
 
antep arkadaşım nerden duydun şubatta atama yapılmayacağını ,yeni bi açıklamamı yaptılar yoksa nimet çubukçunun eski sözlerini mi söylüyorsun?
 
arkadaşlar önemli, olan okul öncesinden kaç alım olur şubat yada sınavdan önce vee bu atamalar sözleşmelimi olur ya 2000 okul öncesi olsa fenamı
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst