Arkadaşlar Tecrube ve Bilginize İhtiyacım Var

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan amino
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:45
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@amino
Merhabalar ilk önce böyle bir site kurulduğu için emeği gecen bütün arkadaşlara tsk eder allah razı olsun dileklerimi sunarım.benim soyle bir sorunum var liseden mezun oldum daha sonra kız meslek lisesinde okul öncesi eğitim bölümüne kayıt yaptırdım şaunda staj yapıyorum ve haziranda bitiyor şimdi benim ne yapmam gerekiyor usta eğiticilik belgesi almak için birde söyle bişey var diploma notunun yüksekliğine göre 2 yıl direk geçiş yapabiliyosun bunu araştırdım bunun ne gibi faydası olur bana ne yapmam gerektiğinide bilmiyorum daha önceleri 60 saatlik usta eğitici belgesi için kurs çıkıyormuş ama şuan onuda durdurmuşlar sanırım ama haziranda tekrar çıkabilir diyorlar bana yol gösterebilirseniz çok memnun kalırım ilginizden dolayı şimdiden tsk ediyorum iyi günler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst