Ardahana atananlar neredesiniz

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan beniş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:01
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
40
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@beniş
arkadaşlar ardahana atanan kimse yokmu
 
hocam eşim ardahan hanak sevimli ilköğretim okuluna atandı sizin neresiydi
 
mudi14 hocam ben çıldıra atandım siz nereden geleceksiniz?ben eşimin görevi nedeniyle daha önce 3 yıl ardahanda kalmıştık orayı çok iyi tanıtıp bildiğim için tercih ettik
 
hocam ben kendim sakarya da memurum ama memleketimiz bolu sakaryadaki eşyalarımızı boluya gönderip oradan gelmeyi düşünüyoruz çıldır da 16. tercihimizdi
 
hocam bende antepten eşyalarımı göndericem siz ev bulabildinizmi
 
Hocam lojman varmiŞ
 
Şu anda orada gÖrev yapan sinif Ögretmenİyle gÖrÜŞtÜk kendİsİnİn 2 yildan berİ orada gÖrev yaptiĞini cok rahat bİr yer oldugunu hİÇ bİr zorluk ÇekmİyeceĞİmİzİ falan sÖyledİ
 
Hocam sİzİn Çildir merkezmİ yoksa kÖyÜmÜ
 
arkadaşlar ben ardahan posof ilçesinde eşimin işinden dolayı 3 yıl yaşadım. Sert geçen kışından başka herşey çok güzeldi. halkı çok iyi ve dışarıdan gelenlere değer veriyor. hemen hemen tüm ilçelerinde böyle.. şuan kuşadasında yaşamamıza rağmen hala oraları özleyip ağlıyorum. atanan tüm arkadaşları canı gönülden tebrik ediyorum. darısı inşallah bizlerin başına. ben 65,5 puanla beklemedeyim., çocuktan dolayı gidemiyorum maalesef.. bizim içinde dua edin. tekrar tebrikler.
 
BİZİMDE 4,5 YAŞINDA BİR KIZIMIZ VAR ÇEKEÇEĞİMİZ 1 EN FAZLA 2 SENE DEDİK GÖZE ALDIK YAZDIK İYİMİ ETTİK KÖTÜMÜ BİLMİYORUZ DUALARIMIZ SİZLERLE ALLAH gönlünüze göre versin
 
İnsanın çocuğu olunca daha başka bakıyor hayata.. eğer eşinizde sizinle gidecekse 2 yıl değil dört yıl yine katlanır insan.. lojmanın olmasına sevindim sizin adınıza.. oraya ilk gittiğinizde yaşayacağınız duyguları tahmin edebiliyorum.. lütfen yanlış anlamayın ama biraz hayal kırıklığı yaşamanız normaldir. fakat bu sizi üzmesin.. bahar gelip etraf yeşillendiğinde görün bakın oraları çok seveceksiniz.. herşeyin bir zorluğu var mutlaka ama öğretmenlik için çok uğraştık ve bi yerden başlamak lazım.. en güzelide oralarda terör falan yok. içiniz rahat olsun. Allah yardımcınız olsun.
 
evet arkadaşlar gerçektende halkı çok iyi sadece havası çok soğuk 10 ay kar buz yerde ama çok sakin dediğiniz gibi 2 sene katlanıcaz benimde 2 çocuğum var kızım buyıl okula başladı onun için dahada zor olacak ama onların geleceği için çalışıyoruz çok şükür bizler atandık darısı atanamayan tüm arkadaşlarıza inş
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst