S saffet Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 May 2008 Mesajlar 24 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 32 Konum afyon @saffet 12 Ocak 2013 #1 arkadaşlar 4. sınıf stajımda son hafta raporluydum telafisini yaptım ama raporlarını yükleyemiyorum ne yapabilirim
arkadaşlar 4. sınıf stajımda son hafta raporluydum telafisini yaptım ama raporlarını yükleyemiyorum ne yapabilirim