Anasınıfı zorunlu eğitim mi?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan aysun_bsk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
36
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
Konum
ankara
@aysun_bsk
arkadaşlar ben anasınıfı öğretmeniyim seneye 6 yaş zorunlu olacak deniliyor. fakat sorunlarımız çok olacak mesela aidat konusu ne olacak? bu konularla ilgili bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
 
arkadaşım ben 6 yıl usta öğtr. yaptım bu aidat sorunu beni çok yıprattı.Bazı müdürler parayı okulun başka ihtiyaçlarına harcamak istiyor.Kavga edip mimlenmekten yoruldum.Nolacak ya onlar anlayış gösterecek ya da MEB daha kati bir denetim getirecek.Daha kadroya geçmeden beni de aidat sıkıntısı aldı.
 
ay evet şu aidatllar çok sıkıntı yaratıo. ilköğretime bağlı anasınıfında öğretmenlik yapıorum.velilere aidatları yatırıp yatırmadıklarını sormaktan bıktım. daha kötüsü yatırmak istemeyen velilerle uğraşmaktan bıktım bu benim sorumluluğummu? yatırmak istemiolarsa müdür ilgilensin bu beni ilgilendiren konu değil. okul yöneticeleride velileri başlarından atmak için öğretmenlere yüklüolar bu sorumluluğu.
hatta bi arkadaşım aidat paralarını kendi topluyup banka hesabına kendi yatırıo beterin beteri var ama bu işi yapması gereken okul yöneticleridir. bu konuyada bi çare bulup bu yükü alsalar üstümüzden velilerde tepkilerini direk bize gösteriolar sanki aidat paraları öğretmenlerin maaş hesaplarına yatıo
 
ay evet şu aidatllar çok sıkıntı yaratıo. ilköğretime bağlı anasınıfında öğretmenlik yapıorum.velilere aidatları yatırıp yatırmadıklarını sormaktan bıktım. daha kötüsü yatırmak istemeyen velilerle uğraşmaktan bıktım bu benim sorumluluğummu? yatırmak istemiolarsa müdür ilgilensin bu beni ilgilendiren konu değil. okul yöneticeleride velileri başlarından atmak için öğretmenlere yüklüolar bu sorumluluğu.
hatta bi arkadaşım aidat paralarını kendi topluyup banka hesabına kendi yatırıo beterin beteri var ama bu işi yapması gereken okul yöneticleridir. bu konuyada bi çare bulup bu yükü alsalar üstümüzden velilerde tepkilerini direk bize gösteriolar sanki aidat paraları öğretmenlerin maaş hesaplarına yatıo

hocam bunu pek büyük bir sorun olarak kabul etmeyin..yani siz kendiniz toplayıp müdüre verebilirsiniz..banka çok sıkıntılı oluyor...en iyisi sabredip siz kendiniz toplasanız o kadar zorlanmazsınız..teşekkürler..
 
çubukçu okulöncesi öğret. kontenjanının artacağından,remzi inanlı da lise mez. çalıştırılmayacağını açıkladı.MÜJDE....inşallah atanırız da..interneti artık okulön. etkinliği paylaşımı için kullanmak bize de nasip olur!!!AMİN!!!
 
inşallah atanırsınız hocam.
 
çubukçu okulöncesi öğret. kontenjanının artacağından,remzi inanlı da lise mez. çalıştırılmayacağını açıkladı.MÜJDE....inşallah atanırız da..interneti artık okulön. etkinliği paylaşımı için kullanmak bize de nasip olur!!!AMİN!!!

arkadaşım bende takip ediyorum bu konuyu ama internette böle haberlere rastlayamadım sen nerden duydun bilgi kaynağını açıklarmısın teşekkür ederim inş. bu sevincimiz daim olur artık kadrolu oluruz...
 
arkadaşım bende takip ediyorum bu konuyu ama internette böle haberlere rastlayamadım sen nerden duydun bilgi kaynağını açıklarmısın teşekkür ederim inş. bu sevincimiz daim olur artık kadrolu oluruz...
rhocam,remzi inanlı haberi memurlar.biz okulöncesi(kadrosuz usta öğrt.) forumda.Çubukçu haberini TVde.ve gene aynı forumdan öğrendim.
 
çok teşekkürler inş. bizim için güzel şeyler olacak
 
ya arkadaşlar aidatları siz neden sıkıntı edıyorsunuz. o bızım sorumluluğumuzda olan bişe değil ki. ben bugune kadar hiç bi veliye yatırdınız mı dıye bıle sormadım. bankaya yatırıorlar. dekontu gıdıp mudure ya da mudur yardımcısına verıyorlar. bu konuyla ilgilenmek zorunda olduğumuzu sanmıyorum. zaten zorunluluk gelınce okul öncesine, boyle bır problem de ortadan kalakacak
 
Arkadaşlar Sakarya zorunlu iller arasında mı? Daha önce belirlenen 30 il içinde olmasına rağmen bu günkü yazıda 32 il içinde görünmüyor.Bilsi olan var mı acaba? Teşekkürler
 
Sakarya zorunlu iller arasında değil hocam.
 
“Amasya, Nevşehir, Çanakkale, Bilecik, Edirne, Karabük, Ardahan, Gümüşhane, Trabzon, Yalova, Karaman, Tunceli, Kilis, Bolu, Kırıkkale, Bayburt, Burdur, Kırklareli, Muğla, Düzce, Bartın, Artvin, Çankırı, Kütahya, Rize, Isparta, Kırşehir, Giresun, Uşak, Eskişehir, Sinop ve Samsun.”
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst