arkadaşlar ben anasınıfı öğretmeniyim seneye 6 yaş zorunlu olacak deniliyor. fakat sorunlarımız çok olacak mesela aidat konusu ne olacak? bu konularla ilgili bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
ay evet şu aidatllar çok sıkıntı yaratıo. ilköğretime bağlı anasınıfında öğretmenlik yapıorum.velilere aidatları yatırıp yatırmadıklarını sormaktan bıktım. daha kötüsü yatırmak istemeyen velilerle uğraşmaktan bıktım bu benim sorumluluğummu? yatırmak istemiolarsa müdür ilgilensin bu beni ilgilendiren konu değil. okul yöneticeleride velileri başlarından atmak için öğretmenlere yüklüolar bu sorumluluğu.
hatta bi arkadaşım aidat paralarını kendi topluyup banka hesabına kendi yatırıo beterin beteri var ama bu işi yapması gereken okul yöneticleridir. bu konuyada bi çare bulup bu yükü alsalar üstümüzden velilerde tepkilerini direk bize gösteriolar sanki aidat paraları öğretmenlerin maaş hesaplarına yatıo
çubukçu okulöncesi öğret. kontenjanının artacağından,remzi inanlı da lise mez. çalıştırılmayacağını açıkladı.MÜJDE....inşallah atanırız da..interneti artık okulön. etkinliği paylaşımı için kullanmak bize de nasip olur!!!AMİN!!!
rhocam,remzi inanlı haberi memurlar.biz okulöncesi(kadrosuz usta öğrt.) forumda.Çubukçu haberini TVde.ve gene aynı forumdan öğrendim.arkadaşım bende takip ediyorum bu konuyu ama internette böle haberlere rastlayamadım sen nerden duydun bilgi kaynağını açıklarmısın teşekkür ederim inş. bu sevincimiz daim olur artık kadrolu oluruz...
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!