arkadaşlar benim okulumumda mutfagımız var. çocuklara kahvaltı okul tarafından veriliyor.müdürümüz okulda öğretmenlerin ve hazırlayan teyzelerin çocukların menüsünden kahvaltı yapmalarını yasakladı . böyle bir hakkı var mıdır.öğretmenler çocukların kahvaltısından yeyıp yemeyecekleriyle ilgılı bır belge var mı acaba.