Anaokulu açmak istiyorum yardım..

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan samelif
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
89
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
istanbul
@samelif
arkadaşlar ben anaokulu açmak istiyorum ama internetten ne yapmam gerektiğine dair yeni bir belgeye rastlayamadım kafam çok karıştı. bana gerekli olan anaokulu açma şartlarını meb den mi yoksa sosyal hizmetlerdenmi almam gerekli..teşekkürler..yardım bekliyorum
 
HOCAM BULUNMUŞ OLDUĞUNUZ İLİN SOSYAL HİZMETLERİNE GİDERSENİZ YARDIMCI OLUYORLAR ÖN BİLGİ İÇİNDE ÖZEL KREŞ VE GÜNDÜZ BAKIMEVLERİ VE ÖZEL ÇOCUK KULÜPLERİ KURULUŞ VE İŞLEYİŞ ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİĞİ OKURSANIZ AÇIKLAYICI OLUYOR
umarım işinize yarar
 
teşekkürler hocam yönetmeliği okudum kafama takılanlar 0 2 yaş için sınıf açmasam olurmu ve her grup için öğretmenn yannda çocuk bakıcısı görevlendirmek zorundamıyım teşekkürler
 
Rica ederim Hocam yanlış bilgi verebilirim kafanıza takılanları sosyal hizmetlere sormanız daha aydınlatıcı olur ama düşünmüyorsanız 0-2 yaş 3-6 yaşa hitap eden bir kurum açabilrisiniz diye biliyorum
 
cevabın için yinede çok teşekkürler hocam..
 
yardım diyince para isityor sandım hocamın))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst