Anadolu lisesi mezunuyum.boğaziçi okul öncesi öğretmenliği için..

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan dnz.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:16
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@dnz.
merhaba.
ben anadolu lisesinden mezun oldum.boğaziçi okul öncesi öğretmenliği okumak istiyorum.acaba bunun için nasıl bir yol izlemem gerekir bu konuda hiç bilgim yok.örneğin tekrardan lise mi, puan sistemi nasıl? genel olarak nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda bilgi bekliyorum.teşekkürler...
 
merhaba.
ben anadolu lisesinden mezun oldum.boğaziçi okul öncesi öğretmenliği okumak istiyorum.acaba bunun için nasıl bir yol izlemem gerekir bu konuda hiç bilgim yok.örneğin tekrardan lise mi, puan sistemi nasıl? genel olarak nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda bilgi bekliyorum.teşekkürler...
tekrardan lise mi kısmını anlamadım ama ea1 puanını çok ii olması gerekiyo..istedgn üniversite de 2008 öss de en yüksek puanla kapatmış yani 360 puan..inşallah kazanırsın..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst