AÇilddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:01
koassa arkadasım agustostada ekstra atama olacak tamam ama bizim girme şansımız olacakmıdır ki ? sonucta kpssden cıkanlarda olacak şansımız varmıdır ki?
 
arkadaşlar bende istanbul istiyorum puanım 61. fakat ben 2009 da sınava girdim ama tek ders yüzünden bu yıl mezun olabildim. eğer diplomalar yetişirse ki bugün gittim bizimkiler gelmemiş atamaya başvurucam ama klavuzdaki şu ibare 4. Adayların mezuniyet tarihleri ile ekrana yansıtılan KPSS tarihleri karşılaştırılacaktır. Sınava girdiği tarihten sonra
mezun olmuş adaylarca, mezun olduğu yükseköğretim kurumundan alacağı “…… yılına ait KPSS’ye mezun olabilecek
durumda iken katılmıştır” ifadesi bulunan belgenin onay bürosuna teslim edilmesi gerekmektedir yüzünden sorun yaşıyorum
açık öğretim burosu yazıyı vermiyor
sizler ne yaptınız yardımcı olursanız sevinirim
 
koassa arkadasım agustostada ekstra atama olacak tamam ama bizim girme şansımız olacakmıdır ki ? sonucta kpssden cıkanlarda olacak şansımız varmıdır ki?

hocam benim netlerim çok şükür iyi, ben zaten ağustosta kadrolu atama istiyorum. 75-80 puan alırsam ist gelir diye düşünüyorum. 9 temmuz atamasında çok beklentim yok benim derdim ağustos..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst