aynen arkadaşım sana katılıyor ve endişe duyuyorumbu ve bunlar gibi gün yüzüne çıkmayan kimbilir ne kahramanlık öyküleri vardır..ama bizler her geçen gün ulu önder Atatürk'ün ve vatan uğrunda gözünü kırpmadan ölüme giden kahraman Türk askerinin emanetini korumaktan gittikçe uzaklaşıyoruz.. "atam sen rahat uyu" diyemiyorum ve ülkemin içinde bulunduğu durumdan endişe duyuyorum maalesef..
güzel paylaşımın için teşekkürler..
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!