62 liseli

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan sibelder
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,323
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
57
Konum
izmir
@sibelder
TeŞekkÜrler Hocam.
 
bu ve bunlar gibi gün yüzüne çıkmayan kimbilir ne kahramanlık öyküleri vardır..ama bizler her geçen gün ulu önder Atatürk'ün ve vatan uğrunda gözünü kırpmadan ölüme giden kahraman Türk askerinin emanetini korumaktan gittikçe uzaklaşıyoruz.. "atam sen rahat uyu" diyemiyorum ve ülkemin içinde bulunduğu durumdan endişe duyuyorum maalesef..

güzel paylaşımın için teşekkürler..
 
şimdiki gençlik nereye gidiyor acaba..şu ölümsüz kahramanları görüp ders alsınlar diyicem ama....
 
ayyy tüylerim diken diken oldu....paylaşımın için teşekkür ederim...
 
teşekkürler
 
gençlik nerden geldi nereye gidiyor.büyük büyük dedelerimiz görselerdi utanırlardı heralde
 
bu ve bunlar gibi gün yüzüne çıkmayan kimbilir ne kahramanlık öyküleri vardır..ama bizler her geçen gün ulu önder Atatürk'ün ve vatan uğrunda gözünü kırpmadan ölüme giden kahraman Türk askerinin emanetini korumaktan gittikçe uzaklaşıyoruz.. "atam sen rahat uyu" diyemiyorum ve ülkemin içinde bulunduğu durumdan endişe duyuyorum maalesef..

güzel paylaşımın için teşekkürler..
aynen arkadaşım sana katılıyor ve endişe duyuyorum
 
birşeydeğil arkadaşlar tüm gençlerin izleyip ders alması dileği ile
 
donmuş haldeyim şu an..

şimdi de mezun veremeyen okullar var..
ama şehitlikten değil, serserilikten!!!

ya da başından atıp turtulmak için mezun edenler...

şimdiki öğrencilerimizin de eli silah tutuyor !!!
ama vatan için değil kız için, erkek için, ot için, para için, ters batkığı için ...
pek bişey değişmemiş yani !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Allah bizi ve çocuklarımızı da o "YÜCE" küçük(!)ler gibi maneviyatlı eylesin..

-AMİN-
 
TeŞekkÜrler..
 
okuduğumda gözlerim doldu,paylaşım için teşekkürler.
 
çok güzelmiş teşekkürler değerlerimizi bize bir kez daha hatırlatmış oldunuz
 
paylaşım için tşkler...
 
Paylaşım için tesekkürler.
benimde tüylerim diken diken oldu.
 
gözlerim doldu ya teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst