Doğa35 arkadaşım,boşverelim şimdi böyle işleri de asıl bize oynanmaya çalışılan oyunun farkına varalım.Sizin de çok güzel tespitleriniz var mesela,sizi takip ediyorum ben. Memurlanette bir haber yayınlanmış,hakim ve savcı eşleri öğretmen olan varsa eğer ataması yapılcak,açık uçlu birçok sözün sonunda asıl konu buydu.Bikaç gün öncede altyazıyla kurs verileceği açıklanmış.Ücretli öğretmenlikte beklenen olmadı herhalde ki vekil öğretmen dendi,o da olmadı şimdi kurs deniyo.Bu geçiciyse tamam,ama nereye kadar.. Kimler için istihdam ediliyo branşımız.Alım o kadar düşecekki...Birlik olmak zorundayız,bırakın gerisini.