30000 atama barajı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan felsefem2001
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:08
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
15
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@felsefem2001
arkadaşlar artık bu saatten sonra atama olurmu diye yapılan konuşmalar bitti belli olacak ama 24000 ama 30000 illaki olacak peki atama olursa kadro kaçta kapatır.
 
kadro bence kacta kalacagı şimdien bellidir hazırlanmıştır kimlerin alınacagı puan olayına gelince adamın varsa sıfırda alsan atanıyosun artık bundan sonra enson ögrencilerdeki kopya olayında oldugu gibi cok güclü adanımız olması gerekiyo heralde allahımya halen puan deniliyo gercekten cok saf insanlar olduk cıktık yapmayın arkadaslar bu durum baska avrupa ülkesinde olsa kıyamet kopar bizde kimseden ses yok ses duyurmanın tek yeri 12 hazıran unutmayın eger durumdan memsunsanız bişey diyemeyecem herkez birkezdaha düşünmeli 12 hazıranı derim
 
Fikirlerine aynen katılıyorum
 
sevgili kumtanesi,yazdıklarına harfiyen katılıyorum..hakikaten hala mı puan tartışması yapacak kadar saf olup çıktık????:)))))))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst