kadro bence kacta kalacagı şimdien bellidir hazırlanmıştır kimlerin alınacagı puan olayına gelince adamın varsa sıfırda alsan atanıyosun artık bundan sonra enson ögrencilerdeki kopya olayında oldugu gibi cok güclü adanımız olması gerekiyo heralde allahımya halen puan deniliyo gercekten cok saf insanlar olduk cıktık yapmayın arkadaslar bu durum baska avrupa ülkesinde olsa kıyamet kopar bizde kimseden ses yok ses duyurmanın tek yeri 12 hazıran unutmayın eger durumdan memsunsanız bişey diyemeyecem herkez birkezdaha düşünmeli 12 hazıranı derim