3, Çİfte bulundu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan filiz79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:10
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
266
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
@filiz79
vay be ayıp ya ayıp hiç mi utanmadınız Allah büyük
 
memurlar nette daha fazla ciftte oldugu ıddaa ediliyor... sınav yada basta tam puan alanlarınkı ıptal olacak kesin bence
 
olmaz bence yarımağan diyor ki ne var bunda sorular kolaydı...birde dalga geçiyor
 
:36_6_3:yarımağan a gitsin bu ifade de o zaman!kolaymış!kendi o sınava girsin çok istemiyorum 50 alırsa göereve devam etsin alamssa istifa etsin terbiyesiz! sınav kolaydı da biz mi aptaldık yani? orası tartışılır bu kadar organize kopya olayını farkdemedikleri için bu ünvan onlara daha çok yakışır bence!
 
yarımağan bir de diyor ki.. 3-5 kişi soruları almış ve yapmışsa bilemem(!)
o kadar önemsiz ki yani 3-5 kişinin yapması.. sanki bir öğretmenin öğrencileri için yaptığı sınavdan bahsediyor. böyle birşey bile önemsenmesi gerekirken koskoca ÖSYM Başkanı kalkıp kamuoyuna kopyayı mazur göstermeye çalışıyor gibi bir izlenim yarattı bende...
 
bende ne izlenimler yaratıyopr bu adamlar bir bilsen aylido arkadaşım her hissetiğimi bir paylaşsam var duygu patlaması yaşanır sitede!hadi bir halt ettiniz hadi yakalnadız da ama bu kadar da aleni yapılmaz ki çektilerse nolmuş pozunda adamlar resmen ya yüzsüzlük olur da bu kadar mı olur be kardeşim!
 
benim ne devlete nede hukuk sistemine güvenim kalmadı yaşamak için ya çok akıllı ya çok şanslı yada kusura bakmayın ama böyle böyle kopya çekenler gibi onursuz olmak gerekiyor bunun dışındakiler de böyle sürünür dururuz
 
aynen arkadaşım bir kere çalışan kazanır repliği yalan oldu artık beynimde bu bir iki dürüstlik şeref namus hepsi yalan olmuş artık anladım biz boşa kürek çırpıyoruz...bu erdemlere sahip insanlara özetle enayi denecek galiba artık!
 
bu kişileri bence toplayıp bi sınavdan geçirmeleri lazım hemde mülakattan. bakalım orada kaç net yapabilecekler
 
arkadaşlar böyle düşünmeyin onur şeref haysiyet yastığa başını koyduğunda seninle olandır.ben çocuklarımla düşük puan atanamamış ama onurlu ve rahat uyuyorum.hak yerini er geç bulur.umutlu kalın
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst