bizde eşim için tercih yapmaya çalışıyoruz dünden beridir. formda 26yı işaretleyecekleri gördükçe ben endişeye kapılıyorum. doğuyu tercih edecek bir insanın 2 kere, bayansa 3 kere, 26yı işaretleyecekse 4 kere, evliyse 5 kere, cocuğu varsa 6 kere düşünmesi lazım.
ben ankarada doğdum büyüdüm şuan istanbulda yaşıyorum. doğunun bir çok yerine işim dolayısıyla gittim (birçok yerinede şehre kadar gidip ilçeye gidemeden geri döndüm). batıdaki köylere kesinlikle benzetmeyin oraları. bazı yerlere senenin 7 ayı kardan dolayı ulaşım yok, ekmek yok, elektrik kışın sorunlu. bazıları bayanları merkeze alıyolar diyo, doğru ama geçen sene yaptılar bu işlemi şuan merkezde zaten yeterince öğretmen var. atanıpta istifa edenler, pskolojisi bozulanlar, eş tayini için koca arayanlar v.s v.s. doğunun bazı yerleri var tam yaşanacak yer ama çoğu yeride batıda yaşayanlar için kabus sayılırır. geçen sene 21.i işaretleyenler kadarda şanslı değil bu sene 26 yı işaretleyecekler ,kontenjanın zaten dörtte biri urfa, dörte ikisi doğunun sorunlu yerleri. tabanın 30 puana inmesinin asıl nedenide bunlar. sonuç olarak tercih yaparkende tanıdıklarınıza danışmadan kesinlikle işaretlemeyin derim. allah herkesin gönlüne göre versin.
ben ankarada doğdum büyüdüm şuan istanbulda yaşıyorum. doğunun bir çok yerine işim dolayısıyla gittim (birçok yerinede şehre kadar gidip ilçeye gidemeden geri döndüm). batıdaki köylere kesinlikle benzetmeyin oraları. bazı yerlere senenin 7 ayı kardan dolayı ulaşım yok, ekmek yok, elektrik kışın sorunlu. bazıları bayanları merkeze alıyolar diyo, doğru ama geçen sene yaptılar bu işlemi şuan merkezde zaten yeterince öğretmen var. atanıpta istifa edenler, pskolojisi bozulanlar, eş tayini için koca arayanlar v.s v.s. doğunun bazı yerleri var tam yaşanacak yer ama çoğu yeride batıda yaşayanlar için kabus sayılırır. geçen sene 21.i işaretleyenler kadarda şanslı değil bu sene 26 yı işaretleyecekler ,kontenjanın zaten dörtte biri urfa, dörte ikisi doğunun sorunlu yerleri. tabanın 30 puana inmesinin asıl nedenide bunlar. sonuç olarak tercih yaparkende tanıdıklarınıza danışmadan kesinlikle işaretlemeyin derim. allah herkesin gönlüne göre versin.