26 yı işaretleyecekler dikkat

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan engineer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
24 Ara 2010
Mesajlar
25
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@engineer
bizde eşim için tercih yapmaya çalışıyoruz dünden beridir. formda 26yı işaretleyecekleri gördükçe ben endişeye kapılıyorum. doğuyu tercih edecek bir insanın 2 kere, bayansa 3 kere, 26yı işaretleyecekse 4 kere, evliyse 5 kere, cocuğu varsa 6 kere düşünmesi lazım.
ben ankarada doğdum büyüdüm şuan istanbulda yaşıyorum. doğunun bir çok yerine işim dolayısıyla gittim (birçok yerinede şehre kadar gidip ilçeye gidemeden geri döndüm). batıdaki köylere kesinlikle benzetmeyin oraları. bazı yerlere senenin 7 ayı kardan dolayı ulaşım yok, ekmek yok, elektrik kışın sorunlu. bazıları bayanları merkeze alıyolar diyo, doğru ama geçen sene yaptılar bu işlemi şuan merkezde zaten yeterince öğretmen var. atanıpta istifa edenler, pskolojisi bozulanlar, eş tayini için koca arayanlar v.s v.s. doğunun bazı yerleri var tam yaşanacak yer ama çoğu yeride batıda yaşayanlar için kabus sayılırır. geçen sene 21.i işaretleyenler kadarda şanslı değil bu sene 26 yı işaretleyecekler ,kontenjanın zaten dörtte biri urfa, dörte ikisi doğunun sorunlu yerleri. tabanın 30 puana inmesinin asıl nedenide bunlar. sonuç olarak tercih yaparkende tanıdıklarınıza danışmadan kesinlikle işaretlemeyin derim. allah herkesin gönlüne göre versin.
 
26 işaretlemek kolay geliyor ordaki şartları görmeyenlere gidincede en fazla iki ay sonra yapamayıp istifa edip dönüyorlar benim biçok arkadaşımın yaptığı gibi ben ne olursa olsun çocuğumla göze alamam bu riski çünkü doğunun biçok yrini gördüm biliyorum.ağustos atamasına az kaldı bizden bu sefer çok alacaklar belli sabredmek lazım 8 senedir ücretli öğretmenlik yapıp şuan evde oturan biri olarak söylüyorum bunu
 
bizde eşim için tercih yapmaya çalışıyoruz dünden beridir. formda 26yı işaretleyecekleri gördükçe ben endişeye kapılıyorum. doğuyu tercih edecek bir insanın 2 kere, bayansa 3 kere, 26yı işaretleyecekse 4 kere, evliyse 5 kere, cocuğu varsa 6 kere düşünmesi lazım.
ben ankarada doğdum büyüdüm şuan istanbulda yaşıyorum. doğunun bir çok yerine işim dolayısıyla gittim (birçok yerinede şehre kadar gidip ilçeye gidemeden geri döndüm). batıdaki köylere kesinlikle benzetmeyin oraları. bazı yerlere senenin 7 ayı kardan dolayı ulaşım yok, ekmek yok, elektrik kışın sorunlu. bazıları bayanları merkeze alıyolar diyo, doğru ama geçen sene yaptılar bu işlemi şuan merkezde zaten yeterince öğretmen var. atanıpta istifa edenler, pskolojisi bozulanlar, eş tayini için koca arayanlar v.s v.s. doğunun bazı yerleri var tam yaşanacak yer ama çoğu yeride batıda yaşayanlar için kabus sayılırır. geçen sene 21.i işaretleyenler kadarda şanslı değil bu sene 26 yı işaretleyecekler ,kontenjanın zaten dörtte biri urfa, dörte ikisi doğunun sorunlu yerleri. tabanın 30 puana inmesinin asıl nedenide bunlar. sonuç olarak tercih yaparkende tanıdıklarınıza danışmadan kesinlikle işaretlemeyin derim. allah herkesin gönlüne göre versin.
bende sizin gibi düşünüyorum
 
26 işaretlemek kolay geliyor ordaki şartları görmeyenlere gidincede en fazla iki ay sonra yapamayıp istifa edip dönüyorlar benim biçok arkadaşımın yaptığı gibi ben ne olursa olsun çocuğumla göze alamam bu riski çünkü doğunun biçok yrini gördüm biliyorum.ağustos atamasına az kaldı bizden bu sefer çok alacaklar belli sabredmek lazım 8 senedir ücretli öğretmenlik yapıp şuan evde oturan biri olarak söylüyorum bunu
ben de dört yıldır usta öğreticillk yaptım bu yıl tepki olarak başvurmadım ve evde oturutoyrm bu riski göze alamıycam oturup ders çalışmak en iyisi sanırım:( bencede puanlar ağustosa daha da düşecek ne demek yaaa tabanı 30aindirip 1000 bilmem kaç kişi almak dalga geçiliyor resmen bizimle!
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst