25 bin öğretmen kadrosuna sözleşmeliler de başvuracak

Puanları 0
Solutions 0
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
449
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
46
Konum
AYDIN
@gülen şirine
25 bin öğretmen kadrosuna sözleşmeliler de başvuracak
25 bin öğretmen alımına ilişkin kanun teklifi geçen hafta yasalaştı. Ancak 25 bin öğretmenin hangi branşlardan seçileceği, sözleşmeli öğretmenlerin başvurup başvuramayacağı konusunda birçok soru işareti oluştu. hurriyet.com.tr bu konuda soruları Milli Eğitim Bakanlığı’na yöneltti. Milli Eğitim Bakanlığı sorularımıza şu yanıtları verdi:
- Sözleşmeli öğretmenler başvurabilecek mi?
Sözleşmeli öğretmenler de bu kadrolar için başvurabilecek. Zaten Anayasa’nın eşitlik ilkesi nedeniyle onları ayrı tutmak mümkün değil. Dolayısıyla onlar da başvuru hakkına sahipler.
- 25 bin kadronun dağılımı nasıl olacak?
Kadroların dağılımı okullardan gelen ihtiyaç taleplerine göre belirlenecek. Dolayısıyla okul yönetimleri tayin başvurularını da göz önüne alarak okullarında kaç sınıf öğretmeni, kaç matematik, fen ya da müzik öğretmeni eksiği olduğunu il veya ilçe milli eğitim müdürlüklerine bildirecek.
- Son aşamada hangi branşta kaç öğretmen alınacağını nasıl öğreneceğiz?
Milli Eğitim Bakanlığı okullardan gelen ihtiyaçlar doğrultusunda ‘Başvuru Kılavuzu’ hazırlayacak. Bu kılavuzda hangi branşta kaç öğretmen alınacağı belirtilecek.

- Bu kılavuz ne zaman çıkacak ve başvurular ne zaman yapılacak?
En geç Ağustos ayında bu kılavuz çıkmış olacak ve başvurular başlayacak
bari 25 bin alacağız deme ya.
 
sözleşmelilerde başvururrsa biz nasıl atanacağız.bu iş yaş arkadaşlar bizim atamalar biraz zor olur.ozaman puan 70-75 te kalır.bidahamı stres ooooooooooo
 
İyice saçmaladılar artık elimizi kolumuzu heryerden bağladılar,tabi yerleşecek kişiler yerleşti yerlerine sonda kalanların canı çıksın.okul öncesinden açık çok deniliyor e bunlar yeni alım yapmazsa nasıl kapanacak bu açıklar bilmiyorum.
 
bu bilinen birşeydi zaten, kimse sözleşmeliler başvuramayacak demedi ki...diyemez de zaten...sözleşmeliler atanmadıkları için,öğretmen olarak görülmedikleri için tabiki her zaman kadrolu alıma başvurabileceklerdir.Evet kadro taban puanı inşallah 70 puanın üzerine çıkmaz...
 
iyide biz ne olacağız peki ne zaman atancaz ya sözleşmeliden kadroya geçenlerin sayısı belli geriye ne kalıyor ki sözleşmeli alım için.
 
bu bilinen birşeydi zaten, kimse sözleşmeliler başvuramayacak demedi ki...diyemez de zaten...sözleşmeliler atanmadıkları için,öğretmen olarak görülmedikleri için tabiki her zaman kadrolu alıma başvurabileceklerdir.Evet kadro taban puanı inşallah 70 puanın üzerine çıkmaz...



evet arkadaşlar sözleşmeliler her zman başvuruyor ama siz şimdiki sözleşmeli alıma başvurmuycakmısınız ???
 
BaŞvurcaz hocam da atamasi olmayan bİrÇok arkadaŞimiz var. 50 ÜstÜ puanlar Çikiyor bazi nedenlerden dolayi atamasi olmamiŞ. 414 kİŞİ olduk bu sİteye Üye olmayan Çok kİŞİ var. İnŞallah herkes atanir.
 
inşallah atanırız arkadaşlar.....................
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst