2011 Kpss

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan istanbullum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
158
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
@istanbullum
2011 de sınav sistemi değişir mi arkadaslar?alan sınavı getirebilir mi bu saflar? ben sanmıyorum bir halt becersinler..
bir arkadasla konusuyorduk bu sene gireceğim tekrar felan dedi ama sistem değişecek dediler..ben pek sanımıyorum ama fikri olan varsa iyi olur..
atanamayan arkadaslar gibi bende calısacagım tekrar sanırım..

not: şubat ataması olur olmaz diye düşünmeyi?p genel soruyorum
 
hocam, alan sınavının gelmesi bence 2-3 seneyi bulur... dersaneye başladı herkes... dersler, konular herşey aynı... benim bildiğim bu..
 
tüm 4 yıllıklar kpss de gk+gy sınavına girdiği için kökten sınav sistemi değiştirilmesi çok çok zor. sınav sisteminin değiştirilmesi ancak eğitim bilimleri sınavı yerine branşlara yönelik soru hazırlanarak olur.. ama şu ana kadar hiçbir kpss kursunda içerik değişitilmemiştir. bu sene eski tas eski hamam.
 
bende sınav sistemi değişecek diye duymuştum ama ösym sınav tarihlerini belirledi değişeceğini pek zannetmiyorum
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst