2011 ağustos atamasında kadrolu alım kaçta kapatır tahminler buraya....

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emelkumsal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
4
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@emelkumsal
Bu sene 68 de kaldı acama 2011 de kaçta kalır
 
eğer ağustostan önce kadrolu alım olmazsa yine 68 civarı yada daha üstünde kapatır bence çünkü puanların bu kadar aşşağıya düşmesinin en büyük sebebi kpss skandalı herkesin puanını düşürdüler öyleki ilk sınavda 70 alan 2. sınavda 67 felan aldı aslında netlerde pek düşüş yoktu puanlar düşük geldi birde ağustosta kaç bin kişi kpss puanını yükseltir haliyle taban puan çok yukarıca kalır :ggggdw: dua edelim kpss den önce ara atama yapsınlar! yoksa işler umulduğu gibi iyi olmaz...
 
arkadaşlar aşağıda vereceğim numaraları aramaya başlıyoruz bugünden itibaren lütfen herkes en az bi tanesini arasın ve ek alımın niçin yapılmasıMEB MÜSTEŞARLARI

Muammer Yaşar ÖZGÜL Tel : (0312) 413 12 88

Mehmet TEMEL Telefon : (0 312) 418 86 70

Cumaali DEMİRTAŞ Telefon : (0 312) 222 61 70

Salih ÇELİK Telefon : (0 312) 418 69 79

Recep IŞIK Telefon : (0 312) 417 39 21

Prof. Dr. Abdussamet ARSLAN Telefon : (0 312) 419 77 04

Remzi KAYA Telefon : (0 312) 417 23 68

Sadettin SABAZ Telefon : (0 312) 418 21 08

gerektiğini izah etmeye çalışsın


arkadaşlar şubatta atama olmasını istiyorsanız lütfen yukarıdaki numaraları arayalım ve isteğimizi bildirelim
 
55 bin öğretmen alınacak. en çok da okul öncesi. 57 kadrolu diye bir yerde okumuştum...:emot68:
 
ağustos 2011 de ki alımı kaçta kladığını neden merak ettiniz analamdım :emot67: daha sınav bile olmadı .busene sorular çok kazık olacakmış dersane hocaları böyle söylüyorlarmış
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst