2 Sene Üstüste Adaylığım Yandı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nurha
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:18
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
25 Kas 2006
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@nurha
[/size]hocam benim özel kurumda 2 sene üstüste adaylığım yandı.ilk seneki kurumum iflas etti ikincisinde kadrosuz usta öğretici olarak görevlendirilince kurumumdan ayrıldım dolayısıyla tekrar yandı stajyerliğim birdaha özel kurumda başvuru yapabilirmiyim vede kpss yi kazanıp atamam yapılınca devlet okuluna bu benim önüme sorun olarak çıkarmı?şimdiden teşekkür ederim.
 
Stajerlik önemli değil, önünüze sorun olarak çıkmaz, yeniden stajer
olursunuz ama hiç bir hak kaybınız olmaz, önemli olan KPSS'yi
kazanmanızdır, başarılar dilerim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst